Advertisement

Nieskategoryzowane

  • Kryzys i wynikająca z niego trudna sytuacja gospodarcza były odczuwalne w całej Europie, właściwie we wszystkich segmentach rynku. Dotknęły one także sektora handlu detalicznego, gdzie obserwujemy globalne pogorszenie wyników sprzedaży i spowolnienie rozwoju sięgające od plus 2,5% wzrostu w Polsce we wrześniu 2009 aż do minus 12,2% w Rumunii w sierpniu tego roku. Czytaj więcej »

  • Wyjątkowi gości, pokaz filmu okolicznościowego, przemówienia, podniosła atmosfera...A wszystko z Tradycją i Dobrym Smakiem. Tak w wielkim skrócie wyglądał jubileusz 35-lecia Zakładów Mięsnych „Pekpol Ostrołęka".
    Czytaj więcej »

  • Za realizację idei zrównoważonego rozwoju mogunckie przedsiębiorstwo Werner & Mertz zostało dla swojej marki Frosch odznaczone renomowaną Niemiecką Nagrodą Zrównoważonego Rozwoju 2009 w kategorii głównej „Najbardziej zrównoważone marki Niemiec". Czytaj więcej »

  • Pierwsze Netto w Pyskowicach

    Środa, 25 listopada 2009

    Duńska sieć Netto już w czwartek, 26 listopada, rozpocznie działalność w Pyskowicach. Nowe Netto powstało przy ul. Szopena 9 A. Na standardowych 660 mkw. powierzchni handlowej zmieszczą się poddzierżawione stoiska piekarnicze, mięsne oraz kiosk z prasą. Czytaj więcej »

  • Tegoroczna, II edycja Polish National Sales Awards  (PNSA) - konkursu Profesjonalnego Sprzedawcy Roku, została zainaugurowana. Nowością jest powstanie dwóch kategorii - Menadżer branży MLM oraz Menadżer ds. obsługi klienta. Konkurs promuje najwyższe standardy w sprzedaży, stworzone w Wielkiej Brytanii i zaakceptowane przez Unię Europejską. Oficjalna rejestracja... Czytaj więcej »

  • Awans MLEKPOLu

    Wtorek, 24 listopada 2009

    SM MLEKPOL jest największą firmą branży mleczarskiej w kraju - wynika z Listy 2000 opublikowanej przez dziennik Rzeczpospolita. W klasyfikacji ogólnej MLEKPOL awansował na liście o jedno oczko - na pozycję 150. Czytaj więcej »

  • Po raz trzynasty rusza Świąteczna Zbiórka Żywności. Od 4 do 6 grudnia 2009 roku w ponad 2300 sklepach na terenie całej Polski konsumenci będą mieli okazję podzielić się zakupioną żywnością z ubogimi. Do zbiórki można przyłączyć się również poprzez zakupy w internecie oraz w ramach akcji wysyłania charytatywnych SMS-ów. Świąteczną... Czytaj więcej »

  • W Radzyminie miało wczoraj miejsce uroczyste wmurowanie kamienia węgielnego pod budowę innowacyjnego bloku wytwarzającego energię elektryczną, ciepło i chłód, powstającego we współpracy z firmą ContourGlobal, który zmniejszy o 40 proc. roczną emisję wytwarzanego przez zakład Coca-Cola HBC Polska CO2. Czytaj więcej »

  • Wawel rozszerza sieć salonów firmowych

    Piątek, 20 listopada 2009

    Dla wielbicieli czekolady i innych słodkich specjałów Wawel SA otworzył swój kolejny salon firmowy. Nowa placówka znajduje się przy ul. Gdańskiej 55 w Bydgoszczy. Jest to czternasty salon pod szyldem Wawel w Polsce. Czytaj więcej »

  • Czyń dobro na e-piotripawel.pl

    Piątek, 20 listopada 2009

    Już trzy lata „Piotr i Paweł" w ramach swojej usługi Zakupy przez Internet pomaga Bankom Żywności w zbiórce produktów spożywczych na rzecz najbardziej potrzebujących. Dla tych celów stworzony został specjalny serwis internetowy na platformie www.e-piotripawel.

    Czytaj więcej »

  • Rossmann liderem transformacji

    Piątek, 20 listopada 2009

    Kolejne prestiżowe wyróżnienie dla Rossmanna. Po wyrożnieniu „Europrodukt" otrzymanym we wrześniu, największa sieć drogeryjna w Polsce otrzymała tytuł „Lidera 20 lat transformacji" w kategorii sieci handlowych. Czytaj więcej »

  • W okresie wolumenowym od maja do końca października 2009 r. Imperial Tobacco Polska S.A. zajął 2 miejsce na rynku pod względem sprzedaży papierosów. Udziały spółki w raportowanym okresie wyniosły 27,36% wyprzedzając tym samym konkurencje o 1,1pp (26,27%). Czytaj więcej »

  • Projekt marki Coca-Cola - Expedition 206

    Piątek, 20 listopada 2009

    Zakończyło się głosowanie internautów z całego świata, które wyłoniło trzyosobowy zespół „ambasadorów szczęścia" - zwycięzców w projekcie The Coca-Cola Company Expedition 206, którzy odwiedzą 206 krajów i miejsc, gdzie sprzedaje się napój Coca-Cola. Wezmą oni udział w misji mającej na celu odkrycie, co... Czytaj więcej »

  • Sukces Galerii Sandecja

    Piątek, 20 listopada 2009

    W pierwszych trzech tygodniach od otwarcia Galeria Sandecja przyciągnęła około 216 tysięcy klientów. Rekordowy wynik, tj. około 28 tysięcy odwiedzających padł 28 października br, w dniu Otwarcia Galerii Sandecja. Czytaj więcej »

  • Od 1 stycznia 2010 r. Tim Millard zostanie nowym Dyrektorem Generalnym zatrudniającego 140 osób oddziału firmy Cushman & Wakefield w Moskwie. Czytaj więcej »

  • Tradycyjne pieczywo wzbogacone o oliwki

    Czwartek, 19 listopada 2009

    W poszukiwaniu produktów, które mogą urozmaicić poranne posiłki warto odwiedzić jedną z warszawskich Galerii Wypieków.  To doskonały przykład miejsca, gdzie tradycja łączy się z innowacyjnością. Właśnie tam znajdziemy tradycyjne pieczywo wzbogacone o różne smakowite dodatki. Hitem ostatniego czasu są bułeczki z oliwkami. Czytaj więcej »

  • Startuje sklep internetowy Gillette

    Czwartek, 19 listopada 2009

    Gillette, lider rynku produktów do golenia dla mężczyzn, uruchomił swój sklep internetowy. Utworzony we współpracy z Frisco.pl sklep internetowy Gillette oferuje pełną gamę produktów do golenia dla mężczyzn i kobiet oraz specjalne zestawy świąteczne. Czytaj więcej »

  • Podczas konferencji „Produkty regionalne i tradycyjne w kontekście ochrony dziedzictwa kulinarnego", grono polskich i francuskich  ekspertów omówiło zagadnienia dotyczące stosowania oznaczeń produktów regionalnych i tradycyjnych, ich znaczenia w kontekście ochrony dziedzictwa kulinarnego oraz podniesienia świadomości konsumentów dzięki... Czytaj więcej »

  • 19 listopada br. na GPW w Warszawie ogłoszono wyniki badania RESPECT Rating. Grupa Żywiec znalazła się w prestiżowym kręgu szesnastu spółek, które uzyskały pozytywny wynik i tym samym będzie notowana w RESPECT Index - pierwszym indeksie GPW spółek giełdowych, które wyróżniają się odpowiedzialnością w kontekście komunikacji na rynku finansowym,... Czytaj więcej »

  • Galeria Victoria wynajęta w blisko 75%

    Środa, 18 listopada 2009

    Podczas XV edycji Międzynarodowych Targów Nieruchomości Handlowych MAPIC 2009 odbywających się w Cannes we Francji, firma Keen Property Partners Retail (KPP Retail), deweloper centrum handlowo-rozrywkowego Galeria Victoria w Wałbrzychu, ogłosiła podpisanie umowy najmu z kolejnym najemcą. Czytaj więcej »

  • Netto buduje na swoim

    Środa, 18 listopada 2009

    W najbliższy czwartek, 19 listopada, o godz. 8.00, Netto otworzy aż trzy nowe markety: w Poznaniu przy ul. Skibowej, w Białych Błotach pod Bydgoszczą oraz w Oświęcimiu przy ul. Pilata. Wszystkie markety to standardowe 660 mkw. powierzchni handlowej i trzy poddzierżawiane stoiska: z prasą, mięsne oraz piekarnicze. W każdym nowym Netto znajdzie pracę 12 osób, zatrudnionych za... Czytaj więcej »

  • Znaczny wzrost kradzieży w sklepach

    Środa, 18 listopada 2009

    Sieci handlowe z 41 państw poniosły w ostatnim roku straty na poziomie 84,1 mld EUR (114,8 mld USD) w wyniku kradzieży i pomyłek wewnętrznych. To o 5,9% więcej niż w roku poprzednim. Straty stanowiły 1,43% ich obrotów - wynika z III Światowego Raportu o Kradzieży w Handlu Detalicznym.
    Czytaj więcej »

  • Ceny produktów rolnych w październiku

    Środa, 18 listopada 2009

    Na rynku rolnym w październiku, w porównaniu z wrześniem br., odnotowano zarówno w skupie jak i w obrocie targowiskowym niewielki spadek cen pszenicy (o ok. 1%). Niższe niż przed miesiącem były także ceny żywca wołowego (w skupie o ok. 2%, na targowiskach o ok. 3%) i wieprzowego (odpowiednio o ok. 10% i ok. 11%). Obniżyły... Czytaj więcej »

  • 17 listopada w siedzibie firmy Żabka Polska S.A. sześcioro studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zostało uhonorowanych stypendium managerskim w wysokości 12 tys. złotych. Organizatorami programu stypendiów są firma Żabka Polska S.A. oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Czytaj więcej »

  • ADVADIS S.A. osiągnął w pierwszych dziewięciu miesiącach bieżącego roku przychody ze sprzedaży w wysokości 482,5 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 16 proc. w stosunku do porównywalnych przychodów w analogicznym okresie roku poprzedniego (414,34 mln zł). Zysk operacyjny zwiększył się o blisko 32 proc., sięgając kwoty 4,6 mln zł, wobec 3,5 mln zł wypracowanych... Czytaj więcej »

  • Kampania telewizyjna Delikatesów Alma

    Poniedziałek, 16 listopada 2009

    15 listopada rozpoczęła się kampania reklamowa Delikatesów Alma pt. „Sztuka dobrego wyboru". Czytaj więcej »

  • Polscy konsumenci są optymistycznie nastawieni do tegorocznych zakupów przedświątecznych. Aż 61% Polaków deklaruje, że wyda na nie tyle samo lub więcej niż w ubiegłym roku. Przeciętna polska rodzina planuje w tym roku wydać na święta około 1500 złotych, z czego blisko połowę na prezenty dla najbliższych. Najczęściej wręczanym podarunkiem będą w tym roku... Czytaj więcej »

  • Bakalland S.A., lider rynku bakalii w Polsce, zdobył prawie 8 mln złotych dotacji - to kwota ze środków z Europejskiego Funduszu Rolnego na modernizację i rozbudowę zakładu produkcyjnego Bakalland S.A. w Janowie Podlaskim. Dotacja przyznana za pośrednictwem Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa jest jedną z najwyższych w Polsce i pozwoli na 2,5 krotne zwiększenie... Czytaj więcej »

  • Bakalland umacnia pozycję lidera

    Poniedziałek, 16 listopada 2009

    Grupa Bakalland, lider rynku bakalii w Polsce, w opublikowanym dziś raporcie skonsolidowanym za III kwartał wykazał przychody na poziomie 34 221 tys. zł (w analogicznym okresie 2008 było 33 355 tys. zł) i bardzo dobry wynik na poziomie netto - 1,450 mln (w analogicznym okresie 2008 było 0,195 mln). Grupa Kapitałowa konsekwentnie realizuje przyjętą strategię, wykorzystując... Czytaj więcej »

  • Bakalland konsoliduje rynek

    Poniedziałek, 16 listopada 2009

    Bakalland S.A. kontynuuje strategię konsolidacji rynku owoców miękkich. Po nabyciu kolejnych udziałów w kapitale zakładowym Gardenia Sp. z o.o.  i  po połączeniu Gardenia Sp. z o.o. z Bio-Concept, Bakalland posiada 41% kapitału zakładowego nowej spółki Bio-Concept-Gardenia Sp. z o. o. Czytaj więcej »

więcej artykułów